Kunder 2019-05-03T11:02:11+00:00

Kunder vi är stolta över

Förbättrade kundupplevelser via imponerande prestationer

ALERIS

– FRÅN STRATEGI TILL NYTTA FÖR KUNDEN VARJE DAG

Aleris är ett av Skandinaviens ledande privata vård- och omsorgsföretag med totalt 11 000 medarbetare …läs mer

VÄSTTRAFIK

– BÄTTRE KUNDUPPLEVELSE VIA 9000 MEDARBETARE

2700 bussar, tåg, spårvagnar och båtar. 22000 hållplatser. 39000 mil per dygn. Västtrafik är Sveriges …läs mer

SABIS

– JAG ÄR KUNDUPPLEVELSEN

Sabis har under många år arbetat med att utveckla sina medarbetare, kallade kundproffs, inom service och gott bemötande. …läs mer

SYSTEMBOLAGET

– DET GODA KUNDMÖTET VIA DET GODA LEDARSKAPET

Systembolaget vill möta sina kunder på ett välkomnande och proffsigt sätt utan att tappa fokus på sitt uppdrag …läs mer

BILPROVNINGEN

– KUNDLYFTET

Konkurrensutsättningen av fordonsbesiktningsmarknaden har lett till stora omstruktureringar av Bilprovningen. …läs mer

FÖRSÄKRINGSKASSAN

– ÖKAT FÖRTROENDE FRÅN KUNDERNA

Att öka förtroendet för hela Försäkringskassan och få alla medarbetare i olika roller att agera utifrån en gemensam …läs mer

FÖRSÄKRINGSKASSANS SERVICEKONTOR

– HÖGRE OCH JÄMN NIVÅ PÅ KUNDMÖTET

Att bygga ett gemensamt systematiskt arbetssätt för alla ledare med fokus på att ge kunden värde i varje möte …läs mer

HÄLSO- OCH SJUKVÅRDSFÖRVALTNINGEN

– FÖRUTSÄTTNINGAR ATT PRESTERA

Hälso- och sjukvårdsförvaltningen i Stockholms län behövde få en tydligare gemensam bild av sitt uppdrag …läs mer

CURA APOTEK

– LÖNSAMMA KUNDMÖTEN

Cura apoteket ville bli ICA-kundens favoritapotek samt öka försäljning och lönsamhet via nöjda kunder och ett …läs mer

citatNi hjälper oss verkligen vidare, utmanar oss och ser till att vi håller fokus på rätt saker.

VÅRA KUNDER

Coop

Västtrafik

Systembolaget

Sabis

Medicarrier

Byggmax

Fastighetsbyrån Utland

Interflora Fresh

Sveriges kommuner och landsting

Försäkringskassan

TeliaSonera

Skatteverket

Selecta

Kundupplevelse

Bilprovningen

Cura apotek

Stockholms läns landsting

Åhléns

Hur ser dina utmaningar ut? Hör av dig till oss som jobbar på Rött så pratar vi om hur du kan förbättra kundupplevelsen i ditt företag eller din organisation

arrow_small

boka_mote_horisont