Kunder vi är stolta över
ALERIS
– FRÅN STRATEGI TILL NYTTA FÖR KUNDEN VARJE DAG
Aleris är ett av Skandinaviens ledande privata vård- och omsorgsföretag med totalt 11 000 medarbetare …läs mer
VÄSTTRAFIK
– BÄTTRE KUNDUPPLEVELSE VIA 9000 MEDARBETARE
2700 bussar, tåg, spårvagnar och båtar. 22000 hållplatser. 39000 mil per dygn. Västtrafik är Sveriges …läs mer
SABIS
– JAG ÄR KUNDUPPLEVELSEN
Sabis har under många år arbetat med att utveckla sina medarbetare, kallade kundproffs, inom service och gott bemötande. …läs mer
SYSTEMBOLAGET
– DET GODA KUNDMÖTET VIA DET GODA LEDARSKAPET
Systembolaget vill möta sina kunder på ett välkomnande och proffsigt sätt utan att tappa fokus på sitt uppdrag …läs mer
BILPROVNINGEN
– KUNDLYFTET
Konkurrensutsättningen av fordonsbesiktningsmarknaden har lett till stora omstruktureringar av Bilprovningen. …läs mer
FÖRSÄKRINGSKASSAN
– ÖKAT FÖRTROENDE FRÅN KUNDERNA
Att öka förtroendet för hela Försäkringskassan och få alla medarbetare i olika roller att agera utifrån en gemensam …läs mer
FÖRSÄKRINGSKASSANS SERVICEKONTOR
– HÖGRE OCH JÄMN NIVÅ PÅ KUNDMÖTET
Att bygga ett gemensamt systematiskt arbetssätt för alla ledare med fokus på att ge kunden värde i varje möte …läs mer
HÄLSO- OCH SJUKVÅRDSFÖRVALTNINGEN
– FÖRUTSÄTTNINGAR ATT PRESTERA
Hälso- och sjukvårdsförvaltningen i Stockholms län behövde få en tydligare gemensam bild av sitt uppdrag …läs mer
CURA APOTEK
– LÖNSAMMA KUNDMÖTEN
Cura apoteket ville bli ICA-kundens favoritapotek samt öka försäljning och lönsamhet via nöjda kunder och ett …läs mer